;



Welcome Here

Kkaebsong ~ ㅋㅋㅋ

" I would rather wear hijab & spend my time with my cats than wasting my time for hours in the saloon "
Follow me here :)

We can chatting here


Dipersilakan untuk exchange link .Jgn lupa inform:)
No harsh words allow here
Giveaways & Post Entry




GIVEAWAY WORLD HIJAB DAY by CAHAYA KEKUATANKU : I WON BLOGLIST BY HANA JALIL ! :)}
Tuesday 4 February 2014 | 4:09 pm | 3Comment


Assalamualaikum ya ukhti ya akhi .alhamdulillah ,baru first time join GA dah menang bloglist selama 2 months by Hana Jalil .yeay ! thanks to Cahaya Kekuatanku  yg dah bagi chance kat saya untuk join & menang hadiah menarik .Memang saya tak expect apa-apa pun .Hanya mencuba dan alhamdulillah dapat ganjaran juga ;) .Selepas ini ,saya akan cuba untuk selalu update new post yg lebih menarik & Insya Allah ramai yg sudi singgah blog saya .alang-alang singgah ,takkan tak nak follow kot ? *ceh. promote nampak* .hehe .Hopefully I will come out with more interesting & brilliant idea that will make people stay stuck in my blog .Insya Allah .Selagi kita berusaha meningkatkan keyakinan diri ,selagi itulah Allah bantu kita .Yang penting niat kerana Allah SWT .Bukan kerana hati yang inginkan kemenangan semata-mata .cehwahh ,tu dia ayat power dah keluar .Tak lain tak bukan berkat Cikgu Rahim merangkap Guru BM saya yg ajar semua ni.Okay ,itu saja yg nak dibualkan di post ini .Salam ukhuwah ya akhi ya ukhti .Ma'assalamah :) 







Gomawo // Syukran